Werken bij Corilus betekent werken aan de gezondheidszorg van morgen. En wie kan dat beter vertellen dan jij, de echte Corilian! Het feit dat je voor Corilus hebt gekozen, betekent dat je wil bijdragen aan de gezondheidszorg voor 11 miljoen Belgen. Dat maakt jou een bijzondere medewerker. Reden genoeg om jou beter te leren kennen! We doen dit aan de hand van een aantal vragen over wie je bent, je persoonlijke ervaringen, je professionele leven en de sfeer binnen je team. Laten we beginnen met een korte bio.
Welkom Natacha!
Korte bio
|
Wat is in jouw visie kenmerkend voor een goed sfeer in het team en hoe belangrijk is dat voor jou?
Een goede werksfeer is een omgeving waar respect en vertrouwen heersen tussen collega’s en management, en waar iedereen wordt aangemoedigd om samen te werken en het beste van zichzelf te geven. Voor mij is dit heel belangrijk: als ik mezelf mag zijn, kan ik anderen ook laten zijn wie ze zijn.
Over welke karaktereigenschap ben je het meest trots?
Mijn doorzettingsvermogen, ondanks dat mijn leven niet altijd een gouden trap is geweest: ‘Petite Glorieux mais grande Glorieux dans la vie’. Daarnaast mijn loyaliteit. Deze eigenschap heeft me de bijnaam ‘Trouwe Soldaat’ opgeleverd.
Welke werkzaamheden of taken geven jou de meeste energie?
Het verschil maken voor patiënten: je als patiënt gehoord en ‘gezien’ voelen. Als medical secretary voel ik mee met wat de ander zegt, maar ook met wat niet gezegd wordt maar wel bedoeld is. Het is belangrijk dat we ons als eerste aanspreekpunt bewust zijn van onze rol.
Beschrijf Corilus in enkele woorden?
Respect en toonaangevend.
Ringphone binnen de Corilus Group is voor mij een toonaangevend medisch telesecretariaat. Ik heb diep respect voor de ondernemers Sven Bruynooghe en Maarten Van Iseghem, en voor de mensen die hun werk verderzetten: Manager Luc Van Haver, Sarah Vermeire, co-coördinator Sil Boucquez, teamleads Nikki Malot, Shana Pottier, Elise Tricarico, en vooral voor het team van collega’s die mij omarmen.
Daarnaast ben ik dankbaar voor het volledige sollicitatieproces, de werkplek in het gezellige kantoor ‘Ten Briele’ in Brugge, de faciliteiten zoals koffie, thee, soep, fruit, de mogelijkheid tot thuiswerk en de vele opleidingsmogelijkheden.
Als je hier over 5 jaar nog werkt, wat zou je dan willen doen?
Ik zou graag een gevestigde waarde blijven en een aanspreekpunt / vertrouwenspersoon zijn voor nieuwe collega’s. Ik wil elke dag met veel enthousiasme blijven bijdragen aan het welzijn van onze klanten en hun patiënten.
Waar wil je hulp bij van je collega’s
Levenslang leren is mijn motto. Ik ben dankbaar voor alles wat mijn collega’s mij tot nu toe hebben geleerd.
Welke karaktereigenschap zou je het liefst aan iedereen willen geven?
Ik sta altijd open voor nieuwe ideeën, ik hou van het motto “geef het een kans”. Zolang je iets niet hebt geprobeerd, kan je er geen oordeel over vellen. Zo in het leven staan heeft me al veel geleerd.
Je bent klant van je eigen team: welke indruk maakt het team? Waar word je blij van en wat kan beter?
Ringphone zorgt ervoor dat ik mijn focus kan houden op wat echt belangrijk is: mijn patiënten en klanten. Door goed afgestemde protocollen en voortdurende evolutie kan ik mijn werk beter afstemmen op de toekomst, zodat ik een goede werk-privébalans kan behouden.
Tags:
Nieuwe Corilian29 november 2024 11:00:00 CET
Comments