Werken bij Corilus dat is werken aan de gezondheidszorg van morgen. En hoe dat juist in werkelijkheid is, dat kan niemand beter vertellen dan een echte Corilian, zoals Naomi! Iemand die wil meebouwen aan de gezondheidszorg voor 11 miljoen Belgen. Een bijzondere medewerker dus. Reden genoeg om deze kersverse Corilian beter te leren kennen. Welkom Naomi!
Ik stap graag uit mijn comfortzone. De ene keer is de stap al groter dan de andere. Voor mij de meest memorabele was alleen op reis vertrekken naar Jordanië. Ik was dan wel op weg naar een groep met internationale deelnemers, maar daar naartoe was ik volledig op mezelf aangewezen. Een reis om nooit te vergeten.
Als je mij aan het lachen wilt krijgen, kan je best een filmpje opzetten van een hond of kat die iets doms doet. Instagram lijkt dit al sterk geïntegreerd te hebben in mijn algoritme.
Een goede animatiefilm kan me altijd beroeren zoals Coco of Howl’s Moving Castle. Niet-geanimeerde films zoals The Machinist, The Prestige of Whiplash zou ik iedereen aanraden om te kijken.
Ik zou zeer graag in mijn jong leven nog deelnemen aan een bokswedstrijd (en die bij voorkeur ook winnen). Ik heb al pogingen gedaan om mijn trainingsschema op te drijven, maar ik moet vooral mijn psyché nog trainen om de slagen te kunnen incasseren.
Als ik meer dan 24u in een dag had, zou ik iedereen zijn huishouden doen. De was en de plas doen, geeft mij voldoening dus ik zou het gerust voor een ander willen doen. Alhoewel ik de strijk wel liever aan iemand anders overlaat. 😊
Corilus was om te beginnen geen onbekende. Iedereen die in de zorg staat, kent Corilus wel. Dit liet voor mij uitschijnen dat ik ondanks in IT te werken, toch nog actief kan zijn binnen de gezondheidszorg in ruime zin. Vanwege het brede doelpubliek van onze organisatie, was ik ook van de indruk dat leren en ontdekken nooit zal stoppen, omdat er altijd wel een nieuwe ontwikkeling. Daarenboven is digitalisatie niet meer weg te denken en dit zal ook zo blijven. De toekomst voor Corilus is dus in steen gebeiteld.
Dit jaar wil ik ervoor zorgen dat ik een diepgaand beeld heb van een volledig onboardingtraject binnen Elderly zowel voor de klant als bij ons intern. Het is dan ook mijn job dit goed te begeleiden. Als ik hier een duidelijk zicht op heb, ondersteun ik niet enkel de klant, maar is dit ook bevorderlijk voor mijn collega’s.
Open collega’s die het beste met elkaar voor hebben, opdat we als team vooruit kunnen en niet als individuen afzonderlijk. Daarnaast heb ik wel graag collega’s die een gevoel voor humor hebben en die dus ook wel tegen een sarcastische mop kunnen.
Een productief overleg met de klant geeft me energie. Zo blijf je herinnerd aan waarvoor we het allemaal doen. Het is vaak ook eens een moment dat de professionele routine doorbreekt en dus voor afwisseling zorgt.
Dan koos ik een artiest zoals Beyoncé. Even proeven van het hardwerkende artistieke leven: repeteren, dansen, zingen, reizen, interviews, optreden,… Om daarna terug te kunnen naar mijn bescheiden leven buiten de belangstelling en continue ongevraagde kritiek.
De people pleaser in mij zou liever nooit slecht nieuws brengen aan de klanten of de collega’s. Maar als iedere job zomaar van een leien dakje liep, zou er ook weinig uitdaging te vinden zijn. Dat is de bluts met de buil.